5 Gün Eksik/Yanlış Ürün Garanti Politikası
Paketi imzaladığınızda, ürün(ler)i paketinden çıkarıp kontrol etmenizi önemle tavsiye ederiz. Eksik bir öğe, yanlış bir öğe veya ikincil ambalaj varsa, lütfen teslim alındığı tarihten itibaren 5 gün içinde bizimle iletişime geçin ve ürün bilgilerini (SKU numarası / sipariş numarası / ürün kimliği) ve ilgili kanıtı (örn: net fotoğraflar) sağlayın paket, alınan öğenin fotoğrafları veya videosu ve paket ağırlığı).
Mosilla.com.tr bunu müşteri dışı bir sorun olarak onaylarsa (örneğin: eksik öğeler, yanlış öğeler veya lojistikten kaynaklanan ürün eksikliği), belirli bir duruma göre aksesuarların yeniden gönderilmesini/kısmi geri ödemeyi/yeni bir değiştirme/iade ve değiştirme ayarlayacağız.
Ürün iadeleri size vereceğimiz kargo anlaşma kodu ile iletişim adresimize yapılacaktır.Ürünlerin nakliye veya üretim kaynaklı sorunlarında iade kargo ücreti dahil herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.